Bleiekake med hjemmesydde gaver

Mens jeg gikk gravid med minstemann gikk de fleste av vennene mine også gravid. Hvor gøy er ikke det at vi får gå hjemme i barsel samtidig? Og forhåpentlig vis kommer barna våre til å bli gode venner.

dsc01657Denne bleiekaka laget jeg til søsteren min høsten 2016. Som pynt kjøpte en løper som jeg delte i tre like store deler i stedet for å bruke silkebånd. Det ble ganske fint, så det blir nok brukt ved senere anledninger også.

dsc01655Cellofan og restene fra løperen er brukt som innpakning og små lapper med hilsninger er limt på rundt omkring på kaka.

dsc01621
Inne i kaka ligger det en hjemmesydd bukse, koseklut og en heklet skilpadde.

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

