Inspirasjon til jentedåp

Det var ikke noe spesielt tema til dåpen til Mille, annet enn at det skulle være rosa og det skulle ikke koste skjorta. Lokale fikk jeg leid gjennom jobb. Det jeg selv måtte ordne med bortsett fra maten var borddekorasjoner, annen pynt og bildefremvisning.

img_3108
bordkort1Bordkortene er formet som små rosa kjoler og pyntet med hvite perler og silkebånd. Navnelappene er laget på data og klipt ut for hånd. Selve klippingen tok en del tid, noe som resuterte i at jeg var mektig lei på slutten.

dsc03019dsc03026Bordene ble pyntet med hvite duker og rosa løpere. På det store bordet ble det brukt dobbel løper i og med at det er så stort. Det er drysset små krystallperler over løperne.

dekorasjon3Siden det gikk mot høst og jeg ikke ønsket å bruke penger på store blomsteroppsatser gikk jeg til innkjøp av slike kule planter.

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

