Mine første tenner

For et par år siden begynte jeg å lage ettårsalbum til jenta mi. Nå er hun 3,5år gammel og det er fortsatt kun fem sider som er fyllt opp med bilder og minner. Jeg har sortert ut alle bildene som skal være med, laget tannkart og hele greia, så dette må jeg gjøre noe med.

Ferdigstilling av albumet skal være et av mine neste punkter på sjekklista. Så da har jeg bare igjen å lage ettårsalbum til gutten… Heldigvis er han kun sju måneder enda, men tida går fort.

Når jeg ser tilbake på tannkartet jeg lagde for to år siden er jeg ikke helt fornøyd. Barna får jo 20 tenner i løpet av sitt første leveår og den måten jeg har satt opp datomerkingen på er ikke helt forståelig. Du kan laste ned det gamle tannkartet her.

mft_5

Nå har jeg laget et nytt tannkart for de som ønsker å fylle inn alle de 20 tennene som kommer i løpet av barnets første leveår. I kolonnen til venstre skriver mann inn datoen den aktuelle tanna kom, mens i tannillustrasjonen til høyre kan man skrive inn tallene fra 1-20 etter hvert som de kommer poppende fram. Det nye tannkartet kan du laste ned her.

mft_22

Legg gjerne igjen en komentar om du benytter deg av tannkertet. Det gjør at jeg får lyst til å lage enda mer som kan være til nytte for andre 🙂

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

