Inspirasjon til guttedåp

Ja, hva skal jeg si? Jeg gikk kanskje litt mer “crazy” i dåpen til Milian enn hva jeg gjorde til Mille. Men igjen så ble jeg mer stressa på slutten også! Milian døpte seg i november 2016. Denne gangen trådde jeg til med store borddekorasjoner, lånte meg lysestaker i fleng, var ute å plukket løv og satt på ebay i flere dager etter diverse dåpsdekor. Temaet var HØST.

dsc02011dsc02015Bordkortene er lget av gråpapir, papir og kakepinner. Siden papiret kom på rull måtte jeg skjære til alle kortene før jeg brettet dem. De er brettet som en vanlig papirbåt slik vi lærte på barneskolen. Navnelappen er skrevet ut på data og limt på 1/3 lang kakepinne som er stukket gjennom båten slik at den sitter fast. Brukte litt lim for å feste kantene på båten.

dsc01926
dsc02013dsc01950Blomsteroppsatsene kostet rundt 1300,- til sammen. De er veldig pene, men egentlig tror jeg nok jeg kunne klart meg uten når det kun er snakk om at de skal brukes mindre enn en halv dag.

dsc02036

Leave a Reply

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

